close

這文我影左相好耐了都一直未打文


e+佢終於都面世了~~


這個慕絲是我買粉刺速淨MP3 送的


因為有所以都同大家share一下好唔好用啦~



咁佢的包裝就系咁啦,都好易用


一按就出泡



出泥d泥唔算細密


這是我按一下的份量



化左個妝成十個鐘回到屋企落妝


這是我上學的妝


是很淡的妝


(透明感重的)bb cream +碎粉only


眉有畫


有打光&影



我用大約3下的成量來落


不過好好笑佢d泡你一推佢就會化水


所以唔好睇左上面張圖就以為3下得咁少泡哦~



咁就好似洗面咁打下圈咁啦


咁你都可以睇到其實佢d水已經mix左d粉底變左有少少肉色了


咁我眼呀o個d都有打圈的


之後就過水洗面了~~



洗走左d泡


就完成曬落妝和洗面2個step的了


咁我洗完就好清爽和feel到好乾淨


咁我地泥睇下佢落得乾唔乾淨啦~~



咁我e支系一支礦物水(又系o個d咩高山的泉水o個咋朋友啦)


咁佢除左可以當保濕噴霧外重有就系落妝水了


咁我就用佢來睇下佢落得乾唔乾淨啦~~


將佢噴落張化妝綿到


之後起面到抹


睇下抹唔抹到d肉色出來~~



我抹我抹我抹呀~~



為了可以令大家睇得更清楚so下面的是a4紙


睇下一d肉色都冇呀~~


好得喎


佢落得好乾淨喎~~



我就好推介比一d平時化開淡妝的人用啦


因為佢系可以落得好乾淨


不過如果好似系我ed好日都唔化下淡妝的一化就化大濃妝的


可能就有d唔夠力的現象啦


同時佢好方便囉佢系洗面落妝2合一的野來的


咁e+市面上都有好多e類型的產品呀


希望e到可以比到一個用後感


比大家睇下你會唔會去試下ed產品啦~~


好系咁上下了下次再同大家講啦~~~


 


 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Christalwong 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()